Pages

Jan 21, 2015

Kako fotografisati nakit?

Naravila sam "lightbox", moju handmade kutiju za slikanje nakita!!!
Eto, mogla bih reci da mi je ulepsalo dan saznanje da cu ubuduce postavljati malo lepse fotografije.Kolikogod da je lep i neobican komad koji napravim, bez dobre fotke nema nista.Kao da nista nisam radila, a stvarno sam na sve nacine pokusavala da uslikam najbolje sto moze.
Nece biti savrsene, ali sigurno ce biti bolje nego dosadasnje sllike.
Ova dva sedef prstena su danas izasla iz te kutije.





Video tutorial kako napraviti "lightbox" od kartonske kutije i belog papira.
Ovo je najkraci video tutorial koji sam nasla, vrlo jednostavno, potrebno je oko 15 minuta da se napravi.




Ovo je moja kutija. Dobro bi bilo da je kutija veca, recimo u ovu jedva da stane stalak za ogrlice, znaci da cu uskoro praviti vecu. Oblozila sam je belim papirom za pecenje, a unutar kutije je pamucni materijal koji cu zameniti belim hamer papirom.Postavila sam dve stone lampe sa strane i jednu odozgo.Sijalice su stedljive sa belom svetlocu, nisu jeftine ali ce potrajati.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...